INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem serwisu i sklepu internetowego www.cichykominki.pl jest :

Cichy Kominki Sp. z o.o.
05-530 Góra Kalwaria
Ul. Porzeczkowa 3
NIP: 123-127-59-73
2. Zakup produktów odbywa się bezpośrednio przez stronę www.cichykominki.pl
3. Sklep internetowy umożliwia zakup produktów 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
4. Obsługa klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 17:00. Kontakt z pracownikami sklepu możliwy jest mailowo: kontakt@cichykominki.pl
5. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
6. Aby zamówienie zostało zrealizowane należy poprawnie wypełnić formularz zamówienia na stronie www.lunadream.pl Po opłaceniu zamówienia następuje jego realizacja oraz wysyłka pod wskazany przez klienta adres.
7. Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
8. W przypadku otrzymania niepełnych danych co do wysyłki, pracownik sklepu skontaktuje się z klientem w trakcie 48h od daty złożenia zamówienia.

DOSTAWA, CZAS I KOSZT DOSTAWY
9. Wszystkie zamówienia realizowane są przesyłką kurierską.
10. Koszt przesyłki wynosi 100,00 zł w przypadku przesyłki standardowej oraz 150 zł w przypadku przesyłki paletowej.
11. Powyższe ceny dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski.
12. Ceny widoczne w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Sklep zastrzega możliwość niezrealizowania zamówienia w momencie wystąpienia błędu ludzkiego jakim jest np. wprowadzenie błędnej ceny produktu w sklepie internetowym.
13. W momencie dodawania produktu do koszyka na stronie widoczna jest informacja o dostępności produktu. W momencie statusu potwierdzającego aktualny brak produktu, przesyłka zostanie zrealizowana w momencie ponownego pojawienia się produktu na stanie magazynowym.
14. W przypadku nieakceptacji wydłużonego czasu realizacji zamówienia przez Kupującego, Kupujący ma prawo do odstąpienia od zakupu.
15. W momencie odstąpienia od zakupu środki wpłacone na rachunek Cichy Kominki zostaną zwrócone Kupującemu w trakcie 48 h od przesłania wiadomości mailowej. Wiadomość tam musi zostać wysłana z adresu mailowego podanego podczas składania zamówienia.
16. Czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. W niektórych przypadkach może ulec wydłużeniu o czym klient zostanie powiadomiony przez obsługę sklepu.

DOWÓD ZAKUPU
17. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT (fakturę klient otrzymuje w przypadku podania numeru NIP w procesie zamawiania).
18. Zakupiony towar jest wysyłany za pobraniem lub w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
19. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu.
20. Aby dokonać zwrotu należy w pierwszej kolejności skontaktować się mailowo pod adresem kontakt@cichykominki.pl aby ustalić możliwe warianty zwrotu, co jest uzależnione od zakupionego produktu.
Aby zwrot został uznany przesyłka musi zawierać oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony – dotyczy to zarówno opakowania jak i samego produktu. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu.
21. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący i nie podlega on zwrotowi.
22. Zamówienie przesłane przez Klienta lub złożone za pośrednictwem powyższych stron internetowych, stanowi ofertę zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


WARUNKI REKLAMACJI
23. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru faktura VAT.
24. Gwarancja na sprzedawane produkty wynosi minimum 24 miesięce i liczona jest od dnia złożenia zamówienia w sklepie internetowym. Dokładne warunki gwarancji opisywane są przed producenta.
25. W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt pod adresem kontakt@lcichykominki.pl
26. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
27. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
28. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Do uznania reklamacji nie zalicza się naturalne zużycie materiału, przetarcia, zmniejszenie długości tkaniny w wyniku wielokrotnego prania, uszkodzenia mechaniczne.
29. Po uznaniu reklamacji przesyłka zwrotna do klienta zostanie wysłana kurierem.
30. Koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.